Adoleshentët autikë që zgjedhin të luajnë bateri fitojnë aftësi më të mira sociale dhe përqendrim, sipas një studimi të ri. Siç zbulojnë rezultatet e publikuara në Proceedings of the National Academy of Sciences, çelësi për përmirësimin e aftësive është ruajtja e një ritmi të qëndrueshëm dhe koordinimi i duhur i lëvizjeve.
Studimi ndoqi 36 adoleshentë me spektrin e autizmit, gjysma e të cilëve morën mësime 45-minutëshe të daulleve për dy muaj, dy herë në javë.
U përdor një program standard elektronik i mësimit të daulleve, por i projektuar në mënyrë të tillë që të llogariste pereformancën kinetike dhe saktësinë e goditjeve duke mësuar një sërë modelesh të përsëritura të ritmit që ato duhet të ndjekin.
Rezultati ishte se adoleshentët ishin në gjendje të kontrollonin hiperaktivitetin e tyre dhe të përmirësonin fokusin dhe vëmendjen e tyre me ndihmën e mësimeve. Përveç kësaj, përmes mësimeve ata u bënë më socialë, duke përmirësuar komunikimin “midis rajoneve të trurit përgjegjës për kontrollin frenues, monitorimin e rezultateve të veprimit dhe vetë-rregullimin”, sipas autores kryesore Marie-Stephanie Cahart, kandidate për doktoraturë në Instituti i Psikiatrisë, Psikologjisë dhe Neuroshkencës në King’s College në Londër në Mbretërinë e Bashkuar.
Deri në fund të studimit, kujdestarët dhe mësuesit e daulleve raportuan se pjesëmarrësit treguan përmirësim në kontaktin me sy, duke shprehur nevojat e tyre dhe duke rregulluar emocionet e tyre. Si rezultat, vetëvlerësimi i pjesëmarrësve ishte më i mirë dhe ata përjetuan më pak shpërthime zemërimi.
“Tani është e qartë se aktivitetet e daulleve janë veçanërisht të dobishme për çrregullimet e spektrit të autizmit”, tha Dr Marie-Stephanie Cahart, duke sugjeruar se, edhe nëse nuk përfshihet ende në trajtimet e disponueshme, ka të ngjarë të ofrojë përfitime për pacientët. me “një gamë të gjerë të nivelet e aftësisë dhe simptomat në spektrin e autizmit”.
Luajtja me sukses e daulleve kërkon kohë të mirë të lëvizjes dhe koordinim sy-dorë për të korrigjuar çdo gabim. Të gjitha këto rrisin vëmendjen dhe të menduarit, pika kyçe për mirëqenien e individëve në spektrin e autizmit. “Gjëja më e rëndësishme është që të ofrohet një mjet joverbal i vetë-shprehjes”, përfundon Dr. Marie-Stephanie Cahart.